Reference
Destinanční management
- Destinační agentura Karlovarského krajePřípravné práce na založení destinanční agentury Karlovarského kraje. Připomínkování stanov, příprava strategických dokumentů.
- Destinační agentura regionu BrdyPříprava veškerých zakládajích dokumnetů a principů financování pro novou destinaci - Brdy. Řízení celého procesu zakládání, jednání se starosty, prezentace na radě a zastupitelstvu města Příbrami a Dobříše, jednání s podnikatelskými subjekty. Příprava marketingové strategie a akčního plánu na první rok činnosti agentury.
- Příprava vzdělávání destinačního managementu pro CzechTourismPodíl na přípravě celostátní vzdělávání ve všech krajích ČR na téma destinačního managementu a marketingu.
- Přednášení na vzdělávání destinačního managementuRealizace vzdělávání destinačního managementu a marketingu ve všech krajích ČR. Společně s dalšími přednášejícími. Akce CzechTourismu.
- Studie rozvoje destinací a destinačního managementu v Plzeňském krajiAnalýza stávajícího stavu rozdělení kraje na oblastní destinace a doporučení dalšího zpřesnění. Návrh rozvoje krajského destinačního managementu a jeho působnost a mechanismy řízení pro další rozvoj oblastních destinací a oblastních agentur destinačního managementu.
Marketing cestovního ruchu - strategické dokumenty
- Město DačiceNávrh postupu rozvoje podpory a propagace cestovního ruchu ve městě a v regionu. Prezentace pro zastupitele města.
- Krušné hory západNávrh projektu a prezentace pro rozvoj a komunikační podporu tohoto krásného regionu s nedostatečným využitím potenciálu v oblasti cestovního ruchu.
- Brandýs nad Labem - Stará BoleslavVyužití historického potenciálu města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav pro rozvoj návštěvnosti města.
- Přeshraniční spolupráce Boží Dar a OberwiesenthalNávrh projektu rozvoje spolupráce a podpory cestovního ruchu v tomto přeshraničním regionu s využitím financování ze strukturálních fondů EU.
- Grandhotel PuppHloubková analýza příjezdového CR do Karlových Varů a analýza stávající segmentace návštěvníků hotelu. Příprava komplexní strategie rozvoje hotelu v souvislosti s rozšířením produktové nabídky o komplexní SPA. Návrh rozvoje teritoriální segmentace a návrh další produktové a komunikační strategie ve vztahu k dlouholeté tradici a renomé hotelu.
- Město Nepomuk a destinace NepomuckoKompletní analýza situace a stavu destinace, příprava strategie marketingu rozvoje CR v této destinaci. Doporučení buď tvorby lokální destinace nebo přiřazení k oblastní. Příprava strategie s ohledem na následnou certifikaci destinační agentury u CzT.