Chytré a levné zvýšení přímé rezervacenávštěvnosti pomocí e-mail marketingu pro penziony a hotely

  • Chtěli byste ušetřit na provizích, které platíte různým nenasytným rezervačním systémům?
  • Chěli byste mít víc hostů, víc obsazený váš penzion nebo hotel?
  • Chtěli byste mít větší povědomí o své značce, o svém jméně?

Ukážu vám, jak to jde vyřešit levně, ale hlavně s využitím vašeho ZLATÉHO POKLADU, vaší databáze minulých návštěvníků.

Ukážu vám, Jak použít e-mail marketing pro budování vaší značky a pro zvýšení návštěvnosti vašeho penzionu nebo hotelu. 

Jak minulé návštěvníky nalákat k opakované návštěvě.

V 5 lekcích on line kurzu to určitě zvládnete. Pomůžu vám s tím.

  • 1
    Základem je příprava DATABÁZE z KONTAKTŮ vašich bývalých návštěvníků. Tu budete vytvářet, spravovat a rozvíjet pomocí E-mail marketingového nástroje.
  • 2
    Pak připravíte kvalitní a zajímavý OBSAH pro rozeslání e-mail marketingem. Ukážu vám, jaké typy zpráv připravovat, k čemu slouží a jak vám budou pomáhat.
  • 3
    Následuje vlastní PŘÍPRAVA HEZKÉHO E-MAILU pro rozeslání, který bude potenciální návštěvníky informovat, aktivně je zvát k návštěvě, ale také bude budovat a rozvíjet vaši identitu, značku.
  • 4
    pak e-maily se JEDNODUŠE ROZEŠLETE pomocí chytrého e-mail marketingového nástroje
  • 5
    A nakonec se VYHODNOTÍ ÚSPĚŠNOST a ODEZVA konkrétního mailingu

Zde je video-úvod do celé problematiky, je k dispozici ZDARMA.

Stáhněte si ho a seznamte se tím, jak využívat váš ZLATÝ POKLAD naplno. 

Zadejte prosím vaše kontaktní údaje, kam bude zaslán link na úvodní video.

Pole označená * jsou povinná.

Prosím, naznačte, kdo jste, jak podnikáte. Děkuji. Není povinné.

Informace o zpracování osobních údajů naleznete ZDE.