Destinační management
Kdysi slovo MARKETING bylo neznámé zaklínadlo. Dnes je to DESTINAČNÍ MANAGEMENT. V branži tuzemského cestovního ruchu je to často používaný pojem, ale mnohdy se neví, CO TO VLASTNĚ JE.
Pro mne je to vzrušující a hodně mocný nástroj pro podporu rozvoje vaší destinace, vaší lokality, vašeho regionu nebo města.
O destinačním managementu vím hodně
- učil jsem ho
- přednášel jsem o něm
- vím, jak ho používat
- vím, jak založit destinačku a jak má řídit destinaci:
- jaké pro ni připravit strategické marketingové a provozní materiály, stanovy,
- ale HLAVNĚ – JAK JI FINANCOVAT,
- jaké jsou mechanismy a nástroje řízení rozvoje destince.
Jsem specialista na DESTINAČNÍ MANAGEMENT
Podílel jsem se na zakládání agentur destinačního managementu, na přípravě základních dokumentů a principů financování.
Vím, jak přesvědčit podnikatele i starosty, aby o členství v destinačce minimálně vážně uvažovali. Co pro ně připravit, co je bude zajímat a na co se budou ptát.
S čím vám můžu pomoci, na co se specializuji:
- Zakládání agentury destinančního managementupomůžu vám s přípravou všech potřebných dokumentů, principů financování, povedu získání členů agentury (podnikatelé i obce)
- Příprava agentury DM na certifikaci CzechTourismupřipomínkoval jsem podmínky certifikace, dobře je znám a umím upravit nebo připravit potřebné dokumenty tak, abyste byli napoprvé certifikováni
- Připravím strategické dlouhodobé i operativní dokumenty marketingu a rozvoje destinacezanalyzuji váš současný stav, formou workshopu stanovíme cíle strategie a rozvoje vaší destinace a připravím strategické dokumenty
KONTAKTUJTE MĚ. PŘIJEDU K VÁM na první BEZPLATNOU konzultaci OSOBNĚ.